Tisdag

118290-804
Efter att ha somnat i solstolen så känner man sig lätt snurrig. Får dricka en massa vatten så ska det nog gå över. Såhär ser jag ut idag:

  • Blommig klänning: Gina tricot.
  • Svart tubfodral (under): Gina tricot.
  • Fejskinnjacka: H&M divided.
  • Tygskor: Din sko.
  • Peacearmband: Cocoo.se

Liknande inlägg

Tobias:

svar: yes det är underbart verkligen :D

LOVISA:

nice!

Dress Like a Princess:

Nice, vad söt klänningen är

anna:

alltså jag fick inte den där klänningen att sitta snyggt när jag provade den. men den var jus kitsnygg på dig!

Madde:

Lovisa: Tack! :)
Dress like a princess: Älskar den. :) Tack!
anna: Det var ju synd! :( Tack så mycket!!

Elin:

söt klänning =)

Jessica:

söt klänning!

JULLAN:

tack detsamma :)
snygg outfit! :)

anna:

du är jättefin!

ja ibland behöver man inte mer än te, bra tv och en bästa vän=)

Hannah:

SV; Jag vet! :)

Modesty Mia:

Oj, klänningen är verkligen helt fantastiskt söt! Vilket bra köp Madde!!:)
Önskar dig en härlig valborg. Kramis!

Helena:

Tack :) Ha en bra dag!

lina:

åh så fint! gillar verkligen klänningen!

Ninni:

gud vad fint!

Frida:

precis den klänningen letar jag efter fast i en mörkare nyans, som den som är med i sofies mode den här veckan! jättefin :D

Emma:

Jättesöt klänning :)

Kommentera inlägget här: