Sno stilen av modebloggaren: Linn Gustafsson

118290-775

Om man behöver inspiration till dagens klädval så vet man vart man ska vända sig. Jag snackar såklart om Linns blogg! Linn har verkligen en supersnygg stil så därför var det självklart att det var hennes stil jag skulle sno härnäst! Skinnjackor, jeans, klänning, kjol och ballerinas. Det är bara några stödord för Linns stil! Här ser ni hennes snygga outfit på bilden över.

118290-776

..Och här har ni min budgetvariant! ;)
Fejkskinnjacka från H&M, topp från H&M divided, lacktights från Gina tricot, ballerinas också från H&M och väska från Gina tricot.

Grädden på moset:
  • Svart skinnjacka.
  • Vippkjol.
  • Randiga toppar.
  • Marc jacobs väska.
  • Lilla My knut.
  • Orange nagellack.
Tack för inspirationen Linn!

Liknande inlägg

Karin:

den stilen gillar jag!

Livingroom:

sött :-) randigt är fint

Lenita:

åh vad fint!

nea:

guuud va snyggt! :p

Sandra:

supersnyggt!

anna:

svar: ja rött är snyggt! jag har faktiskt en stor röd skinnväska (fejkskinn från h&m) som jag verkligen älskar. och ett par röda skor. en röd kofta skulle sitta fint på det :)

Danni:

Jag gillar verkligen hennes stil och den väskan skulle man inte banga ;)

Sara:

Nej vad tråkigt att du inte är klar med matten.
Men nu ska vi inte tala om det ämnet =P Så hur är det?

Sara:

Jag förstår! Jag mår också bra men är så trööött!Ha en bra dag du med :) Händer ngt roligt förresten?

HELENAAS:

riktigt snyggt ;)

Anonym:

Godmorgon tjejen! HA en skön onsdag...

Jennie:

snyggt :) Härligt att inspireras!

ellenh:

linn är sååå snygg!

Tobias:

svar: tack :) hehe haft en bra dag?

Tobias:

svar: usch värsta som finns :) bra här tack!

Hanna:

Jag gillar verkligen Linns stil.

Mathilda:

Roligt att du har "sno stilen av modebloggaren", har inte sett det nån annan stans. Mer annorlunda =) Hihi! =)

sofia:

snygg stil :)

ska vi prenumerera på varandras bloggaR? :)

Anonym:

Oh, jag har också snott stilen från.. inte riktigt 'mode', men bloggare. Kika gärna in och säg vad du tycker:

http://snostilen.se/2010/may/alex-schulman.html

http://snostilen.se/2010/june/parisa-amiri.html

http://snostilen.se/2010/october/egoina-1.html

Kommentera inlägget här: