Snö of Sweden

118290-805

Dessa sötnosar till örhängen fick jag av Amanda och Ellen för en vecka sedan! De är helt underbara tycker jag! Rosa dessutom! Vad tycker ni att jag ska använda dem till för typ av plagg? :) Jag tänker vit klänning.. ♥

Liknande inlägg

Natalie:

Jättefina, och somriga :)

anna:

jättefina! passar nog lika bra till klänning som jeans =)

Anonym:

supersöta! vitklänning låter perfekt.

anna:

vad söta! såna där fast vita harj ag :)

Vendela:

Vad fina! Går att använda till allt tkr jag.

Erika !:

Gud vilka söta örhängen! Passar ju till det mesta =)

Ja, min dag har varit bra än så länge.. Din då? =)

Karin:

fina:)

Jennifer:

svar: tack, detsamma :)

Debbie:

Jättesöta, vit fin top och jeansshorts i sommar, tänker jag :D

Madde:

Tack för tipsen! :D Det sista lät väldigt snyggt. :)

Kommentera inlägget här: