That style: Alice.

118290-420118290-416118290-415118290-414118290-413

Vill du veta mer om denna kategorin, läs här ;)

Idag vill jag hissa Alices stil! Jag kan ju börja med att säga att det var svårt att välja ut några outfits att blogga om. Jag ville helst blogga om alla hennes snygga outfits, men det skulle ta för lång tid! ;)

Alice har dom där kläderna som man själv önskade att man hade och hon inspirerar verkligen!
Mycket högklackat och klänning = me like!
Tack Alice för den inspiration du ger!

Liknande inlägg

Amanda:

Hon har verkligen beundransvärd stil för någon som är så pass ung ändå :)

Alice:

du anar inte hur glad jag blir! alltså tack tack tack :D gud vad kul :D haha jag sitter här och bara ler stort för mig själv. puss på dig!

Madde:

Amanda: ABSOLUT! :)
Alice: Vad roligt att du blev glad Alice!! :D Ha det bäst!

Ulrika:

Rolig kategori, alice har verkligen fina kläder :)

Clara:

Jag kan inte hålla med. Tycker hon försöker sig på alldeles för många trender på en gång, det blir bara bajsnödigt. Hon är stillös.

caroline:

Hon har save the future linnet! fy tusan!
x)

Kommentera inlägget här: