Kaffepaus

118290-476

Pappa har lärt mig att göra jätte goda kaffe latte´s, med baristamjölk! :) Jag som inte är ett jätte stort fan utav kaffe tycker faktiskt att detta är riktigt gott! :) Det hade varit kul att kunna göra såhär!
Bilden blev inte jätte lyckad men aja! :)
Kram

Liknande inlägg

paulina:

Hej!

Jag har en tävling på min blogg, som det hade varit kul om du var med i. Kolla in den vettja!

Olivia:

mums.. älskar skummad mjölk :)

Blair:

Själv så älskar jag kaffe, är beroende vid detta stadiet. Mm, man måste ha baristamjölk. Annars så är det inte lika gott! :)

Anonym:

ser goott ut!

Karin:

på glitter, nej tyvärr inte men gult:)

bea:

gud va gott!

Anonym:

ser supersmaskigt ut!

Modesty Mia:

Smarrigt! Nog en bra början innan man ger sig på "vanligt" kaffe, hihi!:) Hoppas du har en mysig kväll!

KimJ:

Gillar din blogg! Ha en skön kväll! God natt, kram KimJ

Madde:

Paulina: Ska kolla in! :)
Olivia: Jag också!! :)
Blair: Baristamjölk är jätte gott! :)
linder: Det är det också!! ;)
Karin: Den var verkligen jätte söt!! (;
bea: :)
pernillaelisabeth: :D:D
Modesty Mia: Du ahr helt rätt! ;) Detsamma! :)
Kimj: Vad roligt att höra! :D Tack!! Detsamma, godnatt! ;)

Daniella:

Yummie! Nu blev jag sugen på kaffe!

Anna:

Du får prova ChaiLatte - det är underbart!

Kommentera inlägget här: