Gårkvällens outfit

118290-479Igår köpte jag denna fodralklänning. Har alltid varit ute efter en svart fodralklänning till ett billigt pris men inte hittat. Så hittade jag denna godbit på H&M divided, endast en kvar och i min storlek för 149:- Sedan blev det halloween-middag med the gang! ;) Det var verkligen kul. Jag hoppade över spökrundan i år så mina vänner slapp lida. ;)
Klänning: H&M.
Silvrigt armband: Z&R.
Orange nagellack: Depend nr 83.
Pumps: KMB.
Ciao!

Liknande inlägg

Modesty Mia:

Oj vilket fynd! Sitter ju helt perfekt på dig!! Kul när man gör såna kap.

Lisa:

Fodralet passar du riktigt bra i :) Kul med Halloween middag också.

S.A.N.D.R.A:

Supersött linne :]!

Anonym:

snyggt =)

Madde:

Modesty Mia: Tack! :D Visst är det! :D
Lisa: Tack så mycket! :D Ja, det var jätte kul! :)
S.A.N.D.R.A: Tack! :) Klänning menar du? ;)
Anonym: Tackar! :)

Amanda:

Snyggt! Du passar verkligen finfint i den där! =)

ellenh:

fint !

Karin:

en sån klänning har min kompis:)

Sabor:

Snyggt!

Madde:

Amanda: Tack så mycket!! :D
ellenh: Tack! :)
Karin: Okej! :D Den är finfin!
Sabor: Tackar!

sofia dahlén:

Jättefint!

Kommentera inlägget här: