Positivt och negativt.


Negativt denna dag:
  • Jag är sjukt trött. Känns som man är det jämt numera.. November trötthet kanske?
  • Ska ta tag i engelskan. Men orkar inte.
  • Det går inget bra på tv ikväll. Ser fram emot Ugly Betty, Desperate housewives och Christine imorgon.
Positivt:
  • Fick MVG på franskaprovet idag.
  • Jag fyndade världens underbaraste ullkappa i helgen på H&M. 698:- kostade den, men var på rea så jag fick den för 298:-
  • Jultider närmar sig..

Liknande inlägg

Modesty Mia:

Grattis till MVG:et! Bra jobbat!!! Och vad härligt med kappfyndet. Hoppas man får se en skymt av den, hihi!:)

Madde:

Modesty Mia: STORT TACK!! :) Absolut, visar bilder imorgon! :)

paulina:

Naajs med MVG!! Hoppas vi får se jackan?
Kolla gärna in min tävling på min blogg.

MM jag måste också göra läxor men jag dras inte dit direkt, undra varför?

elvira:

omg :O fick du mvg ? :O du äger ju !

Jennie:

grattis till mvg :D

Anonym:

vad roligt =)

Madde:

TACK ska ni ha!! :D

Kommentera inlägget här: