Grå ullkappa

118290-526

118290-527

Grå ullkappa som jag fyndade på H&M divided i helgen för endast 298:-
Vad tycks?

Liknande inlägg

Anonym:

den va snygg :) och skorna !

[Jenny] - Bluedreams:

Jättesnygg!

ha en bra kväll, kram!

Karin:

stiligt:)

Modesty Mia:

Suuuperfin! Den ser ju jättedyr ut. Och jättesnygg förstås!! Du är verkligen kanonduktig på att göra fina kap!:)

Madde:

Anonym: Tack så mycket! :)
Jenny: Tack, detsamma! :D
Karin: Thankjo! :D
Modesty Mia: Haha, vad glad jag blir!! :) Tack! :D

soffia:

fiin! jag har en likadan! =D

Anonym:

fint =)

Amanda:

Superfin, vilket fynd! =)

Madde:

TACK !:D

katrin:

jättesnygg, vilket fynd :)

Lisa:

Dags att blogga? Dålig uppdatering på sistone!

Madde:

atrin: Tackar! :D
Lisa: jag gör mitt bästa! Har dock varit lite mycket att göra på senare tid! :) Synd att du slutat blogga föresten, brukade kika in på din blogg! Ha det bra!

Hanna:

Den har min syster också, finfin!

Lisa:

Ja jag vet, tappade lusten tyvärr.. hade inget roligt att skriva om och då kändes det liksom bara onödigt hehe. Mern kanske fortsätter någon gång, får se.

Elin:

Gjorde ett likadant kappfynd häromdan fast en annan kappa :D Fin fint! Kram

Demi:

Den är underbar, det var en sådan jag skulle köpa men det blev en annan tillslut.

Linnéa:

Vilket tjusigt fynd!

Kommentera inlägget här: