Shoppingfynd!

Trots spänningshuvudvärk så är jag på gott humör! Kom precis hem efter en lång dag! Jag och min lilla 100 procents lokalsinnade vän hittade mycket fint! Jag är väldigt glad eftersom allt jag skulle köpa hittade jag i bättre alternativ till billigare priser!
Vitt linne från Gina tricot. 99:-
Klänning till skolavslutningen. 199:-
Pumps till skolavslutningen, bla. 180:-

FYND ALLTSÅ! :)
Någon mer som fyndat i veckan? :)

Treevlig fredagskväll!
Ciao!

Liknande inlägg

Emma:

lägg upp bilder på dina fynd ;)

Karin:

en klänning på rea:)

Lisa:

vad fint det låter! Alltid kul med fynd. Denna vecka har jag fyndat en ljusgul klänning från GinaTricot och en vit slapp tunika från Indiska. Jättenöjd verkligen! Ha en bra helg. Kram.

Madde:

Emma: Det kommer, det kommer!! ^^
Karin: Vad skoj!! :D
Lisa: Visst är det?! :D Vad roligt!! :D Detsamma! Kram!

sanna:

ska också fynda när min lön nu kommer...

Alice:

nej, men förra veckan grymma saker från monki!

Karin:

ja det är det.. hoppas på bättre dag idag:) hoppas du får en fin lördag:)

katrín:

alltid lika kul att shoppa. Lägg upp bilder!

Danwei:

Jag fyndade litegrann idag :)

Frida:

JAAG! Har fyndat en massa bra grejor :D

Kommentera inlägget här: