Rosa läppar!

118290-258
H&M 49;50 kr.

På catwalken i vår är modellernas läppar härligt rosa! Läpparna har börjat komma mer i fokus. Riktigt rosa ska det vara. Men det är ju inte alla som har råd eller lust att lägga pengarna på ett svindyrt rosa läppstift. Därför rekommenderar jag detta! Men om du inte vill sticka ut lika mycket är även detta super för samma pris:

Liknande inlägg

emma:

Snyggt:)

Lisa:

Snygga, gillar nog det ljusa mest :)
läs min blogg om ni vill :D

Lina:

aa, det ljusare var nästan snyggast! :D

Amanda:

jag har det översta :) snyggt! blir dock inte knallrosa utan neutralt och snyggt..

Annika:

Bra pris och snygg färg, perfekto :)

Sandie:

Det var ett rosa läppstift kanske vore något för bästa vännen som älskar rosa? =)

Madde:

Emma: Tycker jag med. :)
Lisa: Jo, jag tror det skulle passa iaf mig bättre än det mörka. ;)
Lina: :)
Amanda: Okej, kan vara bra att veta!! :D
Annika: Jappso!! ;)
Sandie: Ja, det kan jag rekomendera! :)

ulrika:

Jag köper oxå billiga märken ibland. Kan va lika bra. Rosa är så jäkla läckert!

fröken Främling:

gillar rosa läppar, men passar nog inte mig.. =/

Ellis:

Rosa läppar är assnyggt ju, synd att man inte passar i det:(

Anonym:

fint :) spana gärna in min nystartade blogg och lämna en kommentar :)

Ellinor:

Är också sugen på ett starkt rosa.. har spanat in ett från armani.... :)

bea:

det är fint med rosa läppar, vill ha!!

Hanna:

Bra tips :)

Kommentera inlägget här: