En sen dagens outfit!

118290-257

Visar först nu dagens outfit! Mycket kemiplugg idag! Därför bloggar jag så sent! Bilden ger verkligen inte outfiten rättvisa. Men det funkar!
Det vita linnet är en av grejerna jag fyndade häromdagen. Men jag väljer att inte visa resten eftersom jag ska ha det på skolavslutningen och visar först upp det då! :) Det var därför jag inte la upp bilder på fynden i fredags. ;)

Vitt långlinne: Gina tricot.
Cheap mondayjeans: Weekday .
Halsband: M925.
Svarta pumps (dom nya): Kmb.

Nu ska jag sova! Är jättetrött!
Godnatt!

Liknande inlägg

Linda:

Jättefint! Funderar på om jag också ska köpa det där linnet. Funkar det att ha det till bara leggins?

Madde:

Linda: Tack!! :) Ja det gör det, det är det som är så bra! :D

Sigrid:

skorna var verkligen urfina!

Karin:

riktigt snyggt:)

Jossan:

Jättesnyggt!

Madde:

Sigrid: Taack! :) Syns dock inte så bra på denna bilden. ;)
Karin: Tackar!! :)
Jossan: Thankjo! ;)

fröken Främling:

woho tjejen, snyggt!

Terese:

Riktigt snyggt! :)

Jess:

snygg och enkel dagens outfit, me like!

Amanda:

Riktigt enkelt och snyggt! =)

Madeleine:

jag gillar linnet :)

Idaa:

Riktigt snyggt! jag älskar linnet, Tyvär fanns inget vit kvar, som ja hade tänk köpa, så de blev ett rosa.

Kommentera inlägget här: