Host, host!

Dagens

Halloj! Idag har jag snytit mig ca 3599 gånger, hostat 18257 gånger och snörvlat typ 20000 gånger. Såå jobbigt att vara förkyld!!
Kaninburarna fick jag iaf städat. Kjolen har jag inte riktigt börjat med än..

Grå klänning: Only.
Svart långärmat t-shirt: Lindex.
Strumpbyxor.
Beiga knästrumpor: Lindex.
Madeleine halsband: M925.

Liknande inlägg

josefin:

snyggt!!

Madde:

Josefin: Tack!! :)

matilda:

jag älskar den klänningen! sött

Cassie:

Vad kul det ser ut med nästan precis samma bild som header (; Haha :P Jättesöt klänning

Madde:

Matilda: Me too! ;) Tack!

Cassie: Haha jag veet!! Märkte det! ;) Men skit samma. ;) ^^ Tack!

Atta och Linda:

åhhh vi avskyr förkyldning o röda näsor plus alla andra åkommor som d för med sig. hoppas du blir bättre snart...ork att klä dig snyggt verkar du ha iaf!!;)

Crazypill:

jobbigt att vara förkyld =/

Johanna:

Snyggt.. Hmm jag är också förkyld har tp gjort samma saker varje dag nu..:(

David:

orka räkna allt sånt ^^

Emmelie:

Tjusig klänningen var =)

Kommentera inlägget här: