Iiih! :D

118290-297
Bild: IKEA
Nu håller jag på att flytta in i min walk in closet! :D Lika fin som den på bilden är den inte! Men snyggt blir det! Tyvär måste jag dela den med min far men han kommer inte få särkilt mycket plats när mina kläder flyttats in! ;)
Nej, nu ska jag fortsätta att damma av kläder och flytta och pyssla!
Ha en fortsatt fin dag! :)
Ciao!

Liknande inlägg

Elin:

Åh, din lyckost som har en walk in closet!

Malin<3:

åh, tänk om min walk in closet var lika fin som den på bilden :)

Elsa:

Vilken underbar blogg du har! :D Och walk in closet låter otroligt härligt!

Karin:

från DUblin:)

Madde:

Elin: Hihi! ;)
Malin: Önskar jag med att min skulle varit! :)
Elsa: Åå tack, vad snäll du är!! :) Ja det ska bli härligt! :D
Karin: Okej! :)

alicia:

underbart med walk in closet :D

Belle:

Gud vad härligt med en Walk in Closet! :)

Madde:

Alicia oh Belle: Det ska bli underbart!! :D

Annika:

Coolt ;D

Matilda:

Ååå, här har du en som är avis:P

David:

Coolt ^^
Ska du göra om ditt rum till en garderob? =D
Får komma och titta på det när det blir färdigt då! :P

Madde:

Annika: Hihi! ;) du har väll också en walk in closet, am I´m right? :)
Matilda: Haha! ;)
David: Neej, nej!! ;) Äsh förklarar på msn! :P

Ebba:

Ååh, gud vad härligt det låter! Vill också haa!
Det hade varit kul att se resultatet sen. ^^
Ha det toppen! Kram =)

fröken Främling:

men åh. din lyllos!

Karin:

mm det är ett av mitt favvogdis:p älskar skumgodis!!

Madde:

Ebba: Självklart kommer resultatet, men det kommer när allt är klart!! :D
Fröken Främling: Hihi!! ^^
Karin: Jag med, fast inte skummtomtar. :P

Louise:

Åh lyckos dig som har en walk in closet!=)
Btw, väldigt fin blogg!

Sigrid:

lylos dig!

Linda:

Du har blivit tagen! Kolla min blogg för mer information :)

Joella:

Oh jag är avis, vill också ha :P

lenie:

lyxigt med en walk in closet!

caroline:

åh vad underbart! Skulle mer än gärna vilja ha en walk-in-closet :)
Vilken trevig blogg du har!

Fredrica:

Åhh jag vill ha! Funderar på att göra om ett rum till en walk in closet eftersom vi bara har det som ett förråd ändå. Men sen känns det onödigt eftersom man ändå en dag kommer köpa hus. Så bättre att vänta :)

Alice:

åh fyfaen vad nice!

Fanny:

Oj underbart med walk-in-closet :) Måste få se hur det blir då det är klart. Jag undrar hur stort rum som du gör om till klädrum? Jag har nämligen ett, men det är ganska litet och dåligt upplyst, dessutom är det fullt med mammas gamla grejor, vissa slänger jag bort i smyg ibland :D

Madde:

Tack allihop för kommentarerna!! :)
Fanny: Själva garderoben var redan färdigbyggd och ligger precis brevid mitt rum. :)

Lizette:

Wow, vilken klädgarderob! :)

gucci:

Oj underbart med walk-in-closet :) Måste få se hur det blir då det är klart. Jag undrar hur stort rum som du gör om till klädrum? Jag har nämligen ett, men det är ganska litet och dåligt upplyst, dessutom är det fullt med mammas gamla grejor, vissa slänger jag bort i smyg ibland

Kommentera inlägget här: