Farmor älskade bruna pumps!

118290-296

Dessa pumps fick jag häromdagen. Min farmor gick i dom en gång i tiden och mamma hade förtvivlat försökt att gå i dom men icke. Dom var för små! Så hon sparade dom till mig! Nu görs nästan inga skor i storlek 36,5 längre! Men det var farmors skostorlek och är även min. Nästan alla 37:or shippar lite i hälarna men inte farmors pumps! Dom sitter perfekt!
Har tidigare fått ett par andra bruna pumps (även dom i 36,5) som var farmors. Dom här!
Jag tror att dessa är gjorda i ormskinn men är inte säker! Bra kvalitet är det iallafall!

118290-295

Liknande inlägg

amanda:

va häftigt att dom var i rätt storlek! dom var skitfina btw:)

amelie:

snygga!

Frida:

Coolt att de gått i arv så "länge" & ändå ser finfina ut :D

Annika:

Att ärva saker is the shit ;-) Coola!

Karin:

åå coola!

Emma:

gud, de var ju riktigt snygga ju! Snäll farmor du har :)

Madde:

Amanda: Ja, det var kul! :D Tack!! :)
Amelie: Tack! :)
Frida: Jo, det är kul! Nästan inte alls slitna!
Annika: Haha, japp! ;) Tackar! :)
Karin: Thankjo! :)
Emma: Tack! :D Tyvär fick hon aldrig se dem på mig eftersom hon dog när jag var 3 år!

Elin:

Gu' så coola! Själv har jag lite större fötter än min farmor, men hennes gamla kläder brukar passa ;)

Sarah:

Underbara! Min farmor är typ två gånger större än mig och har typ tre storlekar större på skorna, tyvärr.. för hon har så sjukt mycket snyggt från alla hennes resor runt om i världen :/

Madde:

Elin: Tack! :D Bättre än inget ialalfall! :D
Sarah: Tackar! :) Vad retligt! :/

Mi:

Häftigt att du kan ha din farmors skor, och de ser ju verkligen välbehållna ut också :) Kul!
// Mi.

Anonym:

jag har liknande som är min mammas gamla :) sjukt snygga!

Emilia:

Riktigt snygga skor :)

Kommentera inlägget här: