"Schnygga" kjolar!

118290-344118290-343
H&M 198 kr.
Är nu hemma några dagar så passar på att blogga innan det bär av till kusten igen. Är så trött att jag knappt orkar skriva men gör ett försök! :)

Dessa kjolar såg jag nyss i H&M katalogen. Jösses vad snygga. Dom satt snyggare på modellerna än på dessa bilderna. Funderar på att beställa. Frågan är vilken färg jag isåfall ska ta? Har ju redan en svart kjol men denna var väldigt snygg.. Men det skadar nog inte att ha två svarta kjolar. Såg nyligen en bok som hette något i stil med "allt du behöver är tre svarta kjolar" och jag har ju bara en. ;)
Men den grå är ju väldans snygg också!
Vad tycker du?

Såg även denna kjolen som är rätt cool.
Nej nu ska jag sluta fundera på kjolar och lägga mig för att läsa Veckorevyn med ett glas apelsinjuice.
Godnatt!

Liknande inlägg

Martina:

Jag tycker du ska ta den grå. Lite mer originellt, och om du redan har en svart, tycker jag att du ska satsa på den. Skulle jag gjort :)

Karin:

det blir som det ser ut.. cerist.. men jag älskar det:)

Madde:

Martina: Tack för tipset! Det lutar åt den grå!
Karin: Okej! Ska nog testa!! :)

Sara:

Åh , visst är den snygg Funderar också på att beställa den faktiskt.

Frida:

den gråa, finare och roligare å ha olika färger! :)

Amanda:

Supersnygga kjolar!

Lisa:

Den såg jag också i katalogen och tyckte om den! Skulle nog valt den svarta, men om du redan har en svart så kan det ju vara kul med en grå för variation :)

Elin:

Lätt den gråa!

Kommentera inlägget här: