H&M beställning!



Klicka för större bilder!

Detta blir min H&M beställning.

En svart cardigan man kan ha över en kortärmad klänning för kallare dagar.
Snygg benvit cardigan med rosett.
Svarta stora solglasögon.

Skulle mer än gärna velat beställa fina klänningar men alla är i stort sätt slutsålda.

Liknande inlägg

nicholina:

Va fina :) jag fick mina kläder igår som jag hade beställt..

Johanni:

åh, den där första koftan tänkte jag också beställa, men gjorde aldrig d. den är verkligen superfin :)

sarah:

koftan känns lite överskattad. jag köpte den för kanske en månad sen och den förlorade formen redan efter andra användningen.. trist!

Madde:

Sarah: Ok. Vilken av dom menar du? :)

C:

Den benvita koftan är ur söt, rosetten gör det hela :)

F:

Jag har också beställt dom solglasögonen, men dom va väldigt stora:P

Emma:

älskar den vita koftan med rosetten såå söt!!

Amanda:

Jag har den vita, fast grön ;)

Lisa:

älskar den vita koftan ;D vill haaa! jag

Kommentera inlägget här: