Sick lady!

Ush jag känner mig så hängig.. Huvudet dunkar och musklerna känns som bly. Mina händer är blå (!) men endå är jag inte så förkyld. Vad har jag för sjukdom?
Just nu lyssnar jag på Rix fm och kollar bloggar!
Ska pyssla lite senare också. Cernitsmycken och teckning får det bli. :P
Ciao! :)

Liknande inlägg

Karin:

lät inte bra.. krya på dig!!

Sandiebelle:

Inte bra krya på sig!"!!!

Karin:

Tack, det glädjer mig att höra:)

chicas:

det låter unte bra! kyra på dej!

Emilia:

Låter som tröttpåvintersjukan :P I have it too!

nea:

då kan vi bilda klubb, alla mina kompisar retar mig för mina blåa händer, haha.
men krya på dig iallafall!

Madde:

Karin: Tack! :)

Sandiebelle: Tack, det var snällt! :)

Karin: :)

Chicas: Tack! Ska försöka! :)

Emilia: Haha jo du har nog rätt! ;) Krya på dig du också! :)

Nea: Haha okej! "The blue hands club". Det låter väll bra? ;) Tack. ;)

Kommentera inlägget här: