Vilka är ni som läser?

Hej!
Jag har på senare tid märkt att besökar-antalet har ökat, vilket är superkul! :D Och eftersom det var över ett halvår sedan jag frågade vilka ni är som läser sist, så kanske det har kommit en del nya läsare? :)
Så, vilka är ni som läser min blogg?!  :)
Uppdaterar med en outfit senare idag!
Kram Madde.

Liknande inlägg

Karin:

men nu tycks det funka igen?:)

Madde:

Karin: Ja! :D Webblogg har krånglat hela eftermiddagen! :D

Karin:

haha jag veet, YES;) nu ska jag till gymmet!

Madde:

Karin: Ha det så trevligt! :)

Jonna:

Jag hittade precis din blogg, den verkar ju jätte mysig :D Ha en bra dag.

Josefine:

Jag:-)
Söt kjol du hade i outfiten nedan!

Mymsan:

Jag är in hit nu som då och läser din blogg :) Beundrar både bloggens utseende och innehåll :) Ha det bra ! :)

Madde:

Jonna: Tack!! :D Detsamma. :D

Josefine: Kul! :D Tack ska du ha! :)

Mymsan: Vad roligt att höra!! Detsamma!! :):)

Amanda:

jag läser dagligen :)

Lisa:

Jag läser den varje dag, du gör ett bra jobb :)

Madde:

Amanda: :):)

Lisa: Tack så mycket! :)

Linnea:

Jag tittar in här titt som tätt. Men det finns så¨många bra bloggar nu för tiden att man inte kommer ihåg dem. Men somsagt ibland kikar jag in, kanske lämnar en fin kommentar.

J E N N Y:

Jag läser din blogg :]

Therese:

Jag läser ibland :)

tilda:

kul att det har ökat:D

Modesty Mia:

Jag tittar in här ofta, alltid lika trevligt här!:) Du verkar vara en så gullig tjej och du skriver så kul och humoristiskt. Superfina outfits också, inspirerande!:)

Fröken SötSur:

Första gången jag kikar in här!

...men jag återkommer;) Gott nytt år!

Madde:

Linnea: Vad kul! Jo det är ju så, man måste nästan skriva upp alla bloggar man tycker är bra så att man minns dem! :)

J E N N Y: Skoj! :D

Therese: :D:D

tilda: Ja det är det! :D

Modesty Mia: Vad du är snäll! Det glädjer mig verkligen!! :) Tack!

Fröken Sötsur: Vad roligt att höra! ;)

GOTT NYTT ÅR!! :)

Elin:

Hej hej! Jag är Elin! Läser din blogg då och då, du verkar vara en rar tjej! Kram och gott nytt år!

Madde:

Elin: Tack, du verkar oclså väldigt rar!! :) Kramis och gott nytt år!

Kommentera inlägget här: