Dagens outfit

118290-571

Hejhej!

Idag har jag varit och fikat med mina käre vän Amanda. Lite shopping hann vi med också. Jag nöjde mig med en svart-vit-randig tee från H&M.

  • Bomullstopp, vippkjol och kofta: H&M (helt klart mitt stammishak).
  • Halsband: M925
  • Till: Grå ullkappa från H&M Divided och mc-boots från primo piano.
Kvällen blir en slappkväll med film och chokladpraliner.
Vad ska ni hitta på ikväll? :)

Liknande inlägg

Ally:

oj vilken söt kjol!

Madde:

Ally: Tack. :)

anna:

drygt 3500 :-

kram!

Emma:

Fint! Tror jag har kjolen (?) :P

Madde:

anna: Okej, tack. :) Kram!

Emma: Tack! :) Kan hända? ;) :)

Mati:

Älska kjolen

Jennie:

snyggt (:

Madde:

Mati: den är underbar!! :)

Jennie: tack! :D

Mymsan:

Fin kjol :) Jag har en nästan likadan fast den är längre. Kanske den går att korta av :) Ha det bra ! :)

Hanna:

Snygg outfit.

Elin:

Härlig dag =)

Linnea:

Chokladpralinerna lät inte illa.

Madde:

Mymsan: Tack, detsamma!! :)

Hanna: Tackar. :)

Elin: :)

Linnea: Nej, verkligen inte. ;)

Josefin:

snyggt!

Madde:

Josefin: Tack! :)

Stolen:

Hur ser din ullkappa ut?

bea:

skitfint!

Madde:

Stolen: Stilren och ganska tunn i fodret!

bea: Tack ska du ha! :)

Kommentera inlägget här: