Torsdagens.

118290-390



Hellu! :)

Imorgon är det fredag!! :D Det ska bli skönt med helg. Drar till kusten för näst sista gången för det här året över helgen. Ska bli härligt!
Funderar faktiskt på att gå och sova en timme. Är så trött och har inget plugg som ska göras. Men är rädd för att känna mig hängig när jag vaknar sedan. Haha, i-landsproblem!

Dagens:

Vit t-shirt: Pappas.
Kjol (vad skulle jag göra utan den?) : H&M.
Väska: H&M.
Ballerinas: Bianko.

Liknande inlägg

Annika:

Ja, av kanal 4, haha ;-) Cool outfit btw!

Karin:

åå det där var verkligen snyggt:) haha hoppas ändå att du är tröttare än mig för jag är eextremt trött, hoppas jag blir piggare på dansen:)

Madde:

Annika: Haha!! ;) Tack! :)
arin: Taack Karin!! :)

FashionWay:

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

Modesty Mia:

Superfint som vanligt! Älskar när det är enkelt och classy, så snyggt!
Du är utmanad förresten!:)

Viktoria:

Alltihop var snyggtsnyggt! Speciellt väskan ; )

Frida:

skitsnygg outfit! Älskar verkligen ALLTING. Kjolen & den oversizade tishan ser helt fantastiskt ut tillsammans! :D tack så mycket för svaret angående din bedorande adidasjacka. Inte för att vara tjatig men, hur mycket kostade den? Är väldigt tacksam för svar i min blogg. Kram

Madde:

Modesty Mia: Hihi, tack!! :) Antar utmaningen! ;)
Viktoria: Tack så mycket! :)
Frida: Vad glad jag blir, tack! :D Har svarat! :)

ellenh:

Gosh vad snygg , höstligt snyggt :)

katrin:

åh, snyggt! snacka om att jag är avundsjuk att du har kjolen!

Madde:

Ellenh: Tack!! :)
Katrin: Haha, tack!! :)

Elizabet:

jättefint!

Madde:

Elizabet: Tack så mycket! :)

Helena:

Supersnygg outfit :) det är så snyggt med en pösigare t-shirt till en tajt kjol lr liknande!

alma:

ojojoj, så fiiiint! :D ja, vad skulle man göra utan sin H&M-kjol egentligen? dö?

Madde:

Helena: Tack så mycket! :) Tycker jag med! :)
Alma: Åå tack! :D:D Haha, man skulle iallafall haft många klädkriser!! ;)

Danwei:

Så snyggt! Underbart med den instoppade t-shirten :)

Kommentera inlägget här: