Maddes mode blir intervjuad!

Idag är jag så j*vla trött. Inte positivt trött idag. Tyvärr. ;) Varit igång hela dagen och efter en dag av orientering, 4 kaninburar som städats, plugg och ett jobbigt träningspass så är man.. Slut! Men får hoppas på lite ny energi imorgon!! ;)

Häromdagen blev jag intervjuad av en tjej med det väldigt snygga namnet Madde (haha). Intervjun kan ni läsa här!

Bjuder inte på någon dagens outfit idag eftersom det blev en väldigt tråkig klädsel, jämfört med hur jag klär mig annars. Det blev jeans och t-shirt. Det är inte riktigt min melodi, men har man inspirationstorka så har man. Dock kunde outfiten blivit snyggare om jag hade haft ett par pumps till, men jag har skoskav.. ;) Jaja.
Ciao! :)

Liknande inlägg

Linnea:

Ibland orkar man bara inte engagera sig så värst mycket i klädvalet. Det är då det är bra med ett par schysta jeans, ribbat linne och grå kofta. Det blir liksom aldrig fel :)

Karin:

haha ja tur att det inte var så:p
jag är också trött, skulle kunna somna haha

Madde:

Linnea: Precis! :)
Karin: Ja, jag skulle kunna somna precis närsomhe.. Zzzzz. ;)

Annika:

Läste snabbt, och det såg ut som du hade blivit intervjuad av 4:an! Haha ;-)

Lotte:

Trevlig intervju :)

Madeleine:

Hehe vad roligt att du skrev in det i din blogg =)
De var bara trevligt att ha dej som Veckans modebloggare !
Tack tack ! <3
Kram Madde

Kommentera inlägget här: