Ny klänning!

Ny kl?nning!

Försökte klippa ut bilden i photoshop. Det blev sådär..

Anyway, denna klänningen köpte jag idag för mitt presentkort jag fick i påskpresent! :)
Den är så söt! Älskar färgen och modellen!
Just nu sitter jag och lyssnar på melodifestival-skivan min bror fick. Snäll som han är fick jag låna den ena av dubbelskivorna! Äter godis ur påskägget gör jag också! Mums!
Har ni haft en bra dag? :)

Fortsatt trevlig påskafton! :)

Liknande inlägg

Linn:

Söt :)Jo, det kan man väll säga att jag haft :) Fortsatt glad påsk!

Madde:

Linn: Tack! :) Detsamma!

Karin:

snygg klänning:) hoppas du får en fin kväll!

Linn:

Nej, jag har aldrig läst dom. Men Gossip Girl är den första, sen är det Ni vet att ni älskar mig, Gossip Girl. Och sen finns det antagligen fler ..

Kram

Anonym:

söt :)

Madde:

Karin: Tackar!! :D Detsamma!! :)

Linn: Okej! :D Tack för tipset!

Anonym: Tack!! :)

lisa:

söt klänning :)

Jenny ( Bloggen Blue Dreams):

Fin färg på klänningen :)

Ester:

Söt klänning! :)

Samira:

Jättefin klänning! ;)

Mikaela O:

lovely klänning

matilda:

fin klänning jag har en likadan fast vit haha;)

fridaa:

Jag har en precis likadan om den är från ginatricot :)

Kommentera inlägget här: