Favo bloggar!

Nu tänkte jag skriva upp alla mina favobloggar igen eftersom jag hittat så många bloggar jag fastnat för dom senaste veckorna!

Obs! Bloggarna står inte i någon speciel ordning!

Sigrid En härlig blogg och en härlig tjej! Första bloggen jag började läsa i och fastnade direkt! Många klädtips har man fått fårn Sigrids blogg kan jag lova!

Champagne En underbar blogg! Det är kul att hon uppdaterar så ofta! Musiken på bloggen är ett stort plus!

Hotspot Vem tycker inte om Hotspots blogg? ;) Mycket trevlig blogg och man får läsa det senaste i modevärlden!

Bohemica En mysig blogg man ofta kikar in i!

Engla Kul med mycket uppdateringar! Snygga outfits!

Speed of sound En blogg man ofta kikar in i! Snygga outfits.

Cassandras mode Söta outfits! Kul att läsa!

Moderniteter Jätte duktiga på att sy! Dom klär sig ur snyggt och det är kul att läsa! 

Tilda  Min vän som flyttade till Skåne! Var längesedn man träffade dig. Fin blogg har du också! :)

Liknande inlägg

cassandra:

Vad glad jag blir, tack! :)

Paulina:

Dags att jag kanske också listar mina favissar

Cassie:

Aww, tack söting :) Kram

Sigrid:

vad härligt att läsa!

Elin:

Men ååh, vad glad jag blir. Detta muntrade verkligen upp mig mitt i all sjukdom. Tack!

hotspot:

Vad roligt, tack!

Camilla:

I agree . :)

Kommentera inlägget här: